7 תשובות
אם אתה בקטע של מישהי מהן, והחלטת שאתה רוצה חברה, דבר איתה
בוא למשצים יש יותר בחורות מהצופים אח יקר
שואל השאלה:
אח שלי, אני בבני עקיבא, יותר יפות מהמשצים
אח שלי, אני בבני עקיבא, יותר יפות מהמשצים
אנונימי
חחח מתווכחים על איפה היפות? אהבתי את גאוות היחידה. ובתור בת, אני יכולה לומר שקשר עין יכול לנבוע מהרבה דברים, אבל אם מישהי מסתכלת עליך, זה אומר שהיא חושבת עליך, וזה כבר חצי דרך:)
אם הן מסתכלות עלייך מבטים ארוכים
זה סימן שהן מחבבות אותך
זה סימן שהן מחבבות אותך
אנונימית
היי אני מבינה אותך.
אני גם דתייה ואני בבני עקיבא וגם לי יש רגשות כלפי מישהו אבל אני שמה את זה בנתיים בצד
כי זה לא מתאים לגיל שלי כרגע.
אשמח שנדבר בהודעות ..
אני גם דתייה ואני בבני עקיבא וגם לי יש רגשות כלפי מישהו אבל אני שמה את זה בנתיים בצד
כי זה לא מתאים לגיל שלי כרגע.
אשמח שנדבר בהודעות ..
היי שואל השאלה לצערי אני חדשה ואני צריכה לקבל עוד 3 פרחים ...
כשאשיג אני אכתוב לך
כשאשיג אני אכתוב לך
באותו הנושא: