5 תשובות
לא
לא.
הן רק נעלמות אבל אפשר להחזיר אותן על ידי זה שפשוט כותבים בצאט כמה הודעות ואז זה חוזר.
מה שכן...קשה לעלות למעלה בשיחות.
הן רק נעלמות אבל אפשר להחזיר אותן על ידי זה שפשוט כותבים בצאט כמה הודעות ואז זה חוזר.
מה שכן...קשה לעלות למעלה בשיחות.
לעולם
לא
אלא אם כן זה התכתבות עוד מהעיצוב הקודם
אלא אם כן זה התכתבות עוד מהעיצוב הקודם
לאחר פרק זמן מסוים (בערך חודש+) ההודעות בצ'אט נעלמות, אך ניתן להחזיר אותם בשלמותם בקלות באמצעות שליחה של כ-10 הודעות נוספות.
אין שום דרך למחוק הודעות לגמרי בשירות המסרים.
אין שום דרך למחוק הודעות לגמרי בשירות המסרים.