5 תשובות
לא מה.. למה שתיהי נבוכה.. פשוט תגידי לה לא
לא הבנתי מה הבעיה
לא הבנתי למה לכיתה איכפת שאת נכנסת למשוב הרבה פעמים..
אם את לא רוצה אז תגידי לה לא
^ מסכימה.
אנונימית
באותו הנושא: