8 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה אני אמורה לעשות??
אבל מה אני אמורה לעשות??
אנונימית
מה את צריכה לשלוח לה? לא הבנתי
אנונימית
המורה לא צריכה להתנהג ככה ולהגיד " זה צפוי" אותי גם הדברים האלה מביכים זה בסדר זה חלק מאופי ואין בזה משהו רע אבל את לגמרי יכולה להתגבר על זה אני סומכת עלייך ותעשי את זה צעד צעד אם לשלוח למורה הודעה זה יותר מידי בשבילך זה בסדר תתחילי בקטן
שואל השאלה:
^אפשר לדבר איתך? כאילו בפרטי?
^אפשר לדבר איתך? כאילו בפרטי?
אנונימית
בטח
תיזכרי שעוד כמה שנים לא תראי אותה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתביישת!!
אני מתביישת!!
אנונימית
מה הבעיה שלך פשוט לשלוח הודעה למורה שלך?
באותו הנושא: