9 תשובות
כן אבל קח בחשבון אתה לא תצליח לישון בלילה
שואל השאלה:
כמה זמן אני כבר אשאר ער? עד 1 כזה?
אנונימי
יהיה לך קשה לישון בלילה...
אבל אתה ממש עייף תישן
לילה טוב:)
לא כי אז אתה לא תישן בלילה ומחר תיהיה יותר עייף בבית ספר או משהו
תשן חצי שעה כזה אבל לא עד שמונה
שואל השאלה:
כן
אנונימי
בשמונה בערב ?
שואל השאלה:
אני פשוט עייף
אנונימי
תיקח מנוחה של 10 דק עד חצי שעה ותעשה כמה דברים עד שמונה או תשע ותלך לישון. לא כדאי לשבור את ההרגל ואז לא להירדם בלילה.