5 תשובות
תפסיקי להיות ידידה שלו
שואל השאלה:
אני כבר לא םונה אליו זה הוא אליי מה להגיד לו על זה?
אנונימית
לנתק קשר
אנשים כאלו בחיים את לא צריכה
יש אנשים שלא מבינים עד כמה הם פוגעים באחרים עד שהם נפגעים בעצמם ברמות האלו זה פשוט ילדותיות, שהוא מתנהג ככה הוא לא קיים בשבילך, תתעלמי ותשתדלי לא להיות בסביבתו
באותו הנושא: