לא לסנן.הזמנתי מקודם משהו שאני באמת רוצה המון זמן, אחד מהדברים היו נעליים ולא היה במידה שלי באותו מחיר,, הייתי צריכה
לשלם 100 שח יותר, והם במילא יקרות (ריבוק) ושמחה אחריי זה אני מרגישה מאוכזבת ועצובה.. אני אמורה לשמוח!! מוצרים שאני רוצה המון זמן בדרך אליי!! ופתאום אני מרגישה חסרת אונים זה הגיוני ונורמלי?