3 תשובות
עשיתי פעם אחת אבל לא דרך בית ספר
בקטנה לא כולם עוברים תיאוריה ראשונה תנסי שוב(:
בקטנה ממש, תמיד אפשר עוד פעם אני עברתי שלישית
את רצינית? פשוט תגשי מה כבר יקרה..

אפשר לגשת כל יום וחוץ מבזבוז הזמן (והכמה עשרות שקלים) אין משמעות אם לכשלון.

אני אישית עברתי בפעם הראשונה, אבל חבר טוב שלי ניגש כל יום במשך שבוע ונכשל עד שעבר..
אנונימי