התחברות הרשמה

פרופיל 82 קבא 49 דפר 50 כל כך גרוע?

איזה תפקידים יכולים לתת לי כבר?
5 בינואר 2020, 20:25
גיוסתפקידיםנתונים    
תשובה אחת
שואל השאלה:
אני לא רוצה קרבי אבל בכלל לא
אנונימית
באותו הנושא:
20 דפר ו44 קבא 97 פרופיל גרוע?
מה אני עושה?? אני גרועה הד"פר שלי 30 הפרופיל שלי 64 אני ממש מטומטמת וגרועה
הפרופיל שלי זה האות א' כמו מסכן חסר פרופיל, הקיצר יש לכם רעיונות לפרופיל מגניב?
פרופיל 64 זה ממש גרוע ?
פרופיל 45 דפר 60 וקבא 53, עד כמה זה גרוע?:/
קבא 47 פרופיל 82 דפר 30 עד כמה זה גרוע??
פרופיל 64, עד כמה זה גרוע?
דפר 40 קבא 48 פרופיל 97. גרוע?
דפר 50 קבא 52 פרופיל 97 עד כמה זה גרוע?
אני יודע ששתי הדברים גרועים,אבל מה יותר גרוע: אוטיזם או פיגור שכלי?
עד כמה פרופיל 45 גרוע למי שלא ריצה לעשות קרבי?