23 תשובות
דפר 30 זה באמת ממש נמוך
תגישי בקשה למבחן חוזר לדעתי
אולי יאשרו לך
לכי לקרוא אינציקלופדיה או משהו.
פרופיל לא מראה על מנת משכל.
תבקשי ערעור על הדפר
ככל שאת כוסית יותר ככה הדפר נמוך יותר.
יאאלה בואי לפרטי
אנונימי
שואל השאלה:
הפרופיל שלי נמוך כי אני נחשבת בתת משקל וגם בגלל הריאה שלי המספר ממש גבוה אבל מבאס אותי שאני בן אדם לא מוצלח בן אדם גרוע ונאחס
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי ממש לא מצחיק
אנונימית
כן, באמת לא מצחיק להיות כוסית
הכל טוב צבא זה כולה 3 שנים, תערערי על הדפר, קחי בחשבון שזה הופך אותך לפחות כוסית
אנונימי
שואל השאלה:
לא אכפת לי אנונימי ואתה לא בדיוק חכם בין אם אתה צוחק או שלא
אנונימית
אני דפר 80 קבא 56 פרופיל 97, בשביל גברתי. אני חכם ומכוער. (לול לא שזה נתונים שעזרו לי אבל שיהיה)
אנונימי
די ברור שאין צורך להקשיב לאנונימי, סתם ממורמר ככל הנראה:)

ואולי כדאי שתגישי ערעור על הדפר. הפרופיל לא ממש בעייתי.

בכל אופן, זה לא אומר הרבה על רמת החכמה שלך, ובטח לא שאת מטומטמת/גרועה או לא מוצלחת...

אם את לא אוהבת דבר כלשהו בעצמך, את תמיד יכולה להתאים את עצמך שתהיי בדיוק כפי שנוח לך; אם זה הידע שלך למשל - תמיד אפשר להתעניין אולי ביותר דברים, וללמוד. זה לא נעול, הכל אפשר לשנות בבן אדם. אם את לא מתעניינת בדברים כאלו, את לגמרי לא חייבת, לא כל בן אדם צריך להתעניין בהכל.

חוץ מזה, הצבא זה לא הכל בחיים, זה רק שביל אחד בדרך החיים, תזכרי שתמיד אפשר לשנות כל דבר כדי להרגיש יותר בנוח עם עצמך.
אנונמי עם דיבור כזה אל תתפלא שתישאר בתול לנצח. לאפחד לא אכפת מהנתונים שלך
אנונימית
כמו שהציעו בתגובה הראשונה תנסי לעשות מבחן חוזר. ואת לא מטומטמת זה סתם מבחן יש המון סוגים של אינטלגנציות והמבחן הזה לא אומר עלייך כלום. את שווה יותר ממספרים.
היא לא מטומטמת היא כוסית
אנונימי
שתוק בתול
בתול שלא שותק
אנונימי
אולי כאן הבעיה
יכול להיות, כנראה שכן
אנונימי
שמחה שפתרנו את הבעיה שלך3>
רק את פתרת
אנונימי
אתה ילד בן 7? מה אתה רוצה אכלת תראש שחרר ילד. בתול אתה תישאר לנצח
the neighborhood
כמה חבל שהflex היחידי שאת יכולה לעשות עליי זה לגבי יחסי מין, כמה עלוב.
אנונימי
חבל שאתה פחדן מאחורי אנונימי כמה אתה עלוב
הדפר לא אומר כלום על מנת המשכל שלך.