9 תשובות
לא לעשות את זה
לא לצאת עם כמה במקביל.
עדיף שלא אבל צה הבעיה? תצא עם כמה
שואל השאלה:
למה זה נחמד
אנונימי
אני מריחה פוליאמוריה חחח
אממ פשוט עם מי שאתה יוצא תבהיר שאתה אדם של יחסים פתוחים או שתגיד שאתה פוליאמורי בקצרה ואם זה לא יתאים לה שתלך
אם אתה מתכוון שהן לא ידעו אחת על השניה זה יותר מסובך ....
אנונימית
נחמד אבל פחות
תקשיבי לי, זה בסדר *מאוד* לצאת עם כמה במקביל *לדייטים* ושהם לא ידוע על האחרים שאת יוצאת איתם, ככה את תוכלי לבדוק מי הכי טוב ומי הכי דואג ואוהב ואז תדעי באמת מי מתאים לך, לכי על זה בגדול! בהצלחה.
^ אם אני אגלה בהמשך של הקשר שהיו עוד כצה גברים שהיא יצאה איתם לדייט ו"בחנה" אותם גם אם היא בחרה אותי, היא תקבל כאפה לפנים
אז זהו שאתה לא תדע את זה, חוץ מזה זה רק דייט, זה לא שאתם נפגשים בבית ועושים דברים למינהם.. אני מדברת על מסעדה ושאחר כך לא יקרה כלום
באותו הנושא: