התחברות הרשמה

מתכתבת עם כמה בנות במקביל שדולוקות עליי ורוצות לצאת איתי ושואלות אותי שאלות של כביכול "דייט" מה לעשות? בת 18.

פשוט לא נעים לי לסנן אף אחת ואני לא יודעת אל מי אני הכי מתחברת אז אני ממשיכה ככה.בסופו של דבר אני אצא עם אחת מהן,שבוע הבא אני יוצאת עם מישהי.מרגישה לא כלכך נעים.
22 באוגוסט 2019, 07:50
דייטיםדייט ראשוןפגישה ראשונהבילוייםהתחלות    
3 תשובות
תצאי עם כולן אחרי דייט ראשון תחתכי את מי שלא בא לך
H
Hannaa
תצאי עם מי שאת מרגישה איתה הכי בנוח וכיף לך איתה
❤
❤Shelah❤
תצאו ביחד לדייט משותף
P
Pepe onziema
באותו הנושא:
בת דודה שלי מתכתבת עם נתן גושן
אני בקטע עם שתי בנות במקביל, ואנלא בטוח איך להמשיך
אני יוצא עם 2 בנות במקביל..אני אדם חרא ?
אני מדבר עם כמה בנות במקביל..
עד כמה זה רע שאני מתכתבת עם שני בנים במקביל ושניהם מציאים לי לצאת ואני לא יודעת מה לעשות?
אם הוא מתחיל עם כמה בנות במקביל , לחפף?
אני בקשר עם 3 בנות במקביל והתנשקתי כבר עם שלושתן בנים אתם מקנאים או שהכל בסדר?
בנים מתחילים עם כמה בנות במקביל?
מה דעתכם על גבר שיוצא במקביל עם 5 בנות?
אני בת 13 זה בסדר שאני מתכתבת עם מישהו בן 22 באינסטגרם ?
אני רוצה להיות בזוגיות עם בן ובת במקביל זה אפשרי?