מתכתבת עם כמה בנות במקביל שדולוקות עליי ורוצות לצאת איתי ושואלות אותי שאלות של כביכול "דייט" מה לעשות? בת 18.
פשוט לא נעים לי לסנן אף אחת ואני לא יודעת אל מי אני הכי מתחברת אז אני ממשיכה ככה.בסופו של דבר אני אצא עם אחת מהן,שבוע הבא אני יוצאת עם מישהי.מרגישה לא כלכך נעים.