4 תשובות
חחח זה למה צבעתי תשיער
פשוט היה לי רע כזה אז הלכתי וצבעתי אותו לסגול
פשוט היה לי רע כזה אז הלכתי וצבעתי אותו לסגול
שואל השאלה:
ובגלל זה היום אני לצן.-.
ובגלל זה היום אני לצן.-.
אנונימית
לא..
פעם עשיתי את זה אבל הפסקתי.
זה דרך להשתחרר
פעם עשיתי את זה אבל הפסקתי.
זה דרך להשתחרר
אני עושה פירסינג בכל רגע נתון חחח
כל פעם שיוצא לי אני מוסיפה משהו
התמכרות):
כל פעם שיוצא לי אני מוסיפה משהו
התמכרות):
אנונימית
באותו הנושא: