4 תשובות
חחח זה למה צבעתי תשיער
פשוט היה לי רע כזה אז הלכתי וצבעתי אותו לסגול
שואל השאלה:
ובגלל זה היום אני לצן.-.
אנונימית
לא..
פעם עשיתי את זה אבל הפסקתי.
זה דרך להשתחרר
אני עושה פירסינג בכל רגע נתון חחח
כל פעם שיוצא לי אני מוסיפה משהו
התמכרות):
אנונימית