8 תשובות
מישהי שאני מכירה גם עשתה כזה לדעתי זה לא כזה יפה אבל תעשי מה שטוב לך
אני ממש אוהבת, ולא זה לא מוזר.
וואי זה יפה :)
שואל השאלה:
רגע ומה להגיד כשאני מתקשרת לסטןדיו?
אני בת 15 דרך אגב
רגע ומה להגיד כשאני מתקשרת לסטןדיו?
אני בת 15 דרך אגב
אנונימית
חמוד בעיניי.
אני מאוד מאוד אוהבת אותו, רוצה לעשות בעצמי
מפחיד לדעתי. לחברה שלי היה את זה והיא רבה עם אח שלה, הוא משך לה באוזניים והעגיל הזה יצא והיא הייתה צריכה לעבור תפרים
את לא צריכה להתקשר לסטודיו.
את מגיעה לשם, אם זה ללא ליווי הורה אז את כמובן צריכה את האישור שלהם.
הפירסר יבקש שיחה איתם בטלפון ואת תעודת הזהות שלהם.
ודרך אגב, עגיל מהמם וגם יחסית לא ככ כואב.
את מגיעה לשם, אם זה ללא ליווי הורה אז את כמובן צריכה את האישור שלהם.
הפירסר יבקש שיחה איתם בטלפון ואת תעודת הזהות שלהם.
ודרך אגב, עגיל מהמם וגם יחסית לא ככ כואב.
אנונימית
באותו הנושא: