5 תשובות
עשיתי פעמיים כי פשוט הבנתי שלא אהבתי את המיקום
בפעם השנייה זה לא כאב בכלל אבל רצוי להחליף עגיל אחרי חודש אני סתם החלפתי אחרי יומיים
לי כאב רק כשעשו לי את החור ואחרי זה כמה ימים בקטנה
תמיד היה לי חישוק אבל החלפתי לאחר אחרי שנה וחצי בערך
ולא זוכרת מתי הוא החלים אבל היו לי איזה 4 אינפקציות
הפסיק לכאוב לאחר חודש
החלים לאחר חודש וקצת
החלפתי לאחר שבועיים
שואל השאלה:
קרה משהו אחרי שהחלפת?
זה משנה אם זה אחרי יומיים או חודש?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית