10 תשובות
חחח עשיתי לעצמי ולא לא כואב אבל פעם שנייה הלכתי לעשות וזה בכלל לא כואב
יש לי 2
זה לא ממש כואב
זה פשוט פחות נעים
אבל זה עובר אחרי חודש כזה אם תטפלי בו נכון
שואל השאלה:
מה זה אומר לטפל בוא נכון?
אנונימית
לשים בפנטן פלוס פעמיים ביום,בבוקר ובערב ולחטא
בפנטן פלוס או מים עם מלח
אני עשיתי לפני כמעט שנה וממש ממש פחדתי ושנייה אחרי שהוא הכניס את המחט התחלתי לצחוק מכמה שפחדתי סתם חחח באמת שזה לא נורא בכלל וזה עובר ממש מהר
אהה רק עכשיו שמתי לב שזאת שמעלי כתבה קיצור מה שאלכס שה אמרה
לא כואב בכלל
לי אישית עבר הכאב ממש מהר
כול מה שאת צריכה לעשות זה פשוט למרוח קרם שהביאו לך /או לחטא עם אלכוהול וזהו
לפעמיים השיער יכול להיתפס בעגיל וזה טיפה יכאב אבל זה לגמרי שווה את זה
בהצלחה!
שואל השאלה:
תודהה lo001
אנונימית
הכאב אינדיבידואלי מכל אחד, אבל זה עגיל יחסית לא כואב
פשוט תדאגי לטפל בו כמו שצריך כמו שכבר רשמו פה ולא לישון על האוזן שעשית במשך חודשיים - 3