23 תשובות
אז זה זורם למה לא
זה בסדר גמור במידה וזה מרגיש נכון ולא מאולץ!
תלוי באנשים ומה החיבור ביניהם את יודעת אצל כל אחד זה שונה
זה בסדר גמור, אם זה זורם וזה בהסכמה לכי על זה
אם את מרגישה שכן למה לא
קרה לי שהתנשקתי בדייטים ראשונים כי זה פשוט זרם
וקרה גם שרציתי לברוח
קרה לי שהתנשקתי בדייטים ראשונים כי זה פשוט זרם
וקרה גם שרציתי לברוח
אם שני הצדדים מרגישים מוכנים לזה, ונהנו בדייט, למה לא?
איך שזה זורם
לא צריך לתכנן כל דבר
לא צריך לתכנן כל דבר
אנונימית
אני אישית לא ארגיש בנוח
מנסיון אישי בדייט ראשון הבחור שיצאתי איתו רצה שנלך לסרט ומן הסתם רצה למזמז אותי, אז בשביל למנוע את זה פשוט אמרתי לא שלא מתאים לי סרט בדייט ראשון
מנסיון אישי בדייט ראשון הבחור שיצאתי איתו רצה שנלך לסרט ומן הסתם רצה למזמז אותי, אז בשביל למנוע את זה פשוט אמרתי לא שלא מתאים לי סרט בדייט ראשון
אחלה נורמלי
נגד.
מבחינתי זה מוקדם מידי.
לנשיקה עדיין יש ערך ומשמעות בעיניי.
דייט אחד לא מספיק לי כדי לבחון את הפן אליו מתקדם הקשר ואת הכוונות של האדם מולי.
מבחינתי זה מוקדם מידי.
לנשיקה עדיין יש ערך ומשמעות בעיניי.
דייט אחד לא מספיק לי כדי לבחון את הפן אליו מתקדם הקשר ואת הכוונות של האדם מולי.
אם זה בא זה בא
אם יש חיבור אז למה לא?
אם יש חיבור אז למה לא?
נגד, אין לי כח אפילו לפרט.
ואו לא
אם זה זורם , לא מאולץ ואת מרגישה שזה סבבה
אז למה לא?
אז למה לא?
מוריד מהכבוד של הבחורה
אם היה לכם טוב וכיף אז למה לא? אם אתם רוצים אז לגמרי אפשר לחשוב זה לא שזה מחייב חתונה וילדים רק נשיקה
אנונימית
baby doll למה רק מהבחורה ולא מבחור?
אנונימית
לדעתי זה לא בסדר על בדייט הראשון,
לפחות מבחינתי, נשיקה היא דבר מחייב, היא דבר מאוד אינטימי וחזק.
לא כל אחד ראוי לקבל אותה בדייט ראשון, ולא בשני ולא בשלישי.
לפחות מבחינתי, נשיקה היא דבר מחייב, היא דבר מאוד אינטימי וחזק.
לא כל אחד ראוי לקבל אותה בדייט ראשון, ולא בשני ולא בשלישי.
אם זה מרגיש נכון אז כן
תלוי... אם את מכירה את הבן אדם אז למה לא?
אם לא אז אולי אפשר לחכות עם זה... :)
אם לא אז אולי אפשר לחכות עם זה... :)
אם נוצר חיבור טבעי וזה לא מאולץ ושניהם רוצים את זה אני לא רואה סיבה שלא
אנונימית
ברור
מבחינתי לא, מהסיבה שלא מכירים את הבחור/ה כמו שצריך ולנשיקה יש משמעות רבה עבורי.
באותו הנושא: