10 תשובות
לא יודעת על מי נפלת,אבל רב הבנות לא בודקות גברים ע'פ נשיקה בפה,ובטח שלא בדייט ראשון
כי חלק מהן מצפות מנשיקה שתהיה מושלמת וככה הן בוחרות את הבנאדם "המושלם"
רוב הבנות לא עושות את זה
חח מה,
הן בודקות גבר לפי האופי שלו לא לפי הנשיקה.
רוב הבנות לא בודקות
זה ממש לא נכון
לפחות לא אני
כי יש להם את הגיי הגדול
בחיים שלי לא שמעתי על דבר שכזה
לא נכון
בחיים לא שמעתי על זה