5 תשובות
מה יש להגיד
אנונימית
אחלה מקום
אין הרבה פרחות מעצבנות כאלה
אין הרבה פרחות מעצבנות כאלה
מה אכפת
אני לא אלך למקום כזה תת רמה, מלא בנוער מסריח מלא ערסים ופרחות
בית זו**ת אחד גדול
תת רמה ביחס למסיבות האחרות שהייתי בהם
תת רמה ביחס למסיבות האחרות שהייתי בהם
באותו הנושא: