5 תשובות
מה יש להגיד
אנונימית
אחלה מקום
אין הרבה פרחות מעצבנות כאלה
מה אכפת
אני לא אלך למקום כזה תת רמה, מלא בנוער מסריח מלא ערסים ופרחות
בית זו**ת אחד גדול
תת רמה ביחס למסיבות האחרות שהייתי בהם