6 תשובות
אלא אם כן, עשית קרחת מכיוון שאת לא אוהבת את שיערך הטבעי.
אפשר לשים פאה רק שתראה טבעית...
שואל השאלה:
כי עשיתי את הקרחת בהתקף עצבים ועכשיו זה קצר לי מדי
כי עשיתי את הקרחת בהתקף עצבים ועכשיו זה קצר לי מדי
אנונימית
לא, תעשי מה שבאלך בתכלס. פשוט אל תשקרי שזה לא פאה
כן, כי למה לעשות קרחת מלכתחילה, אך תעשי מה שבא-לך.
לא
תעשי מה שאת אוהבת וחושבת
תעשי מה שאת אוהבת וחושבת
באותו הנושא: