7 תשובות
לא, זה נראה טוב.
לא מפגר, אקסטרה לדעתי.
זה מהמם אבל תלוי לאן עם זה למסעדה או מועדון או משהו אז כן
אבל עם סתם להסתובב עם חברים אז זה יותר מדי
לדעתי זה יפה
לא מפגר בכלל
זה יפה ומה קשור מפגר
שימי סניקרס
לדעתי זה ממש יפה