4 תשובות
לישון אצלו בדייט ראשון? גרוע בהחלט
אם זה היה לשניכם סבבה אז הכל טוב זה תלוי רק בכם ובחיבור שלכם אם הרגשתם שזה היה נכון אז הכל טוב ❤
כן. נשיקה זה עוד סבבה אבל כבר לישון? זה מוגזם
ישנת אצלו? כן זה מוגזם לדייט ראשון..