14 תשובות
ללכת עם מי שאת הכי אוהבת.
אנונימי
לא להישאר עם החבר כי זה יפגע בו שהלב שלך מתחלק ולא רק שלו.
זה יוצר מצב מסובך, מורכב ולא נעים.
לדעתי תחתכי את הסיפור איתו.
זה יוצר מצב מסובך, מורכב ולא נעים.
לדעתי תחתכי את הסיפור איתו.
לא בגידה אם אין מגע מיני, אם היה איזשהו משהו מיני בינכם אז כן
תשמעי במצב כזה את קצת פוגעת בשניהם, אחד חושב שאת איתו במאה אחוז אבל מסתבר שלא, והשני שכנראה פתח אשליות שיהיה בינכם משהו (אבל אם יש לך חבר זה כנראה לא יקרה).
אני מציעה לך לעשות מה שאת מרגישה, אבל לא להשאיר את המצב ככה ולפגוע בשניהם בסוף. תביני מי מוצא חן בעינייך יותר ותהיי איתו.
אני מציעה לך לעשות מה שאת מרגישה, אבל לא להשאיר את המצב ככה ולפגוע בשניהם בסוף. תביני מי מוצא חן בעינייך יותר ותהיי איתו.
את חייבת להפרד ממנו
זה שתגידי לחבר שלך זה לא יעזור לו וזה לא הפיתרון
את חייבת להחליט אם את מחויבת אליו או לא גם אם זה רק בראש
אם את רואה שאת לא מצליחה לשלוט על עצמך
פשוט תפרדי ממנו ותגידי לו שאת מרגישה משהו גם למישהו אחר.
זה שתגידי לחבר שלך זה לא יעזור לו וזה לא הפיתרון
את חייבת להחליט אם את מחויבת אליו או לא גם אם זה רק בראש
אם את רואה שאת לא מצליחה לשלוט על עצמך
פשוט תפרדי ממנו ותגידי לו שאת מרגישה משהו גם למישהו אחר.
אנונימית
לא נחשב בגידה כל עוד את לא עם שניהם בו-זמנית.
אבל אל תמשיכי עם המצב הזה כי הוא לא פייר לשניהם ובמיוחד לחבר שלך.
אני חושבת שאם היית ככ אוהבת את החבר שלך לא היית מתאהבת במישהו חדש, תדברי עם שניהם יל זה בצורה פתוחה.
אבל אל תמשיכי עם המצב הזה כי הוא לא פייר לשניהם ובמיוחד לחבר שלך.
אני חושבת שאם היית ככ אוהבת את החבר שלך לא היית מתאהבת במישהו חדש, תדברי עם שניהם יל זה בצורה פתוחה.
את לא אוהבת את חבר שלך פשוט תפרדו את סתם פוגעת בעצמך ובו לא תצליחי להשאר נאמנה במצב כזה או בכלל
אם היית אוהבת את חבר שלך לא היית מתאהבת במישהו אחר
זה לא בגידה.
עדיף לך להיפרד מאשר להישאר איתו בסימני שאלה...
אולי הוא ירצה להתקדם ויפגע כי את לא תרצי ואולי את תתקדמי אפילו שלא תרצי?
עזבי עדיף לך לצאת מהסיטואציה הלא נעימה הזאת.
עדיף לך להיפרד מאשר להישאר איתו בסימני שאלה...
אולי הוא ירצה להתקדם ויפגע כי את לא תרצי ואולי את תתקדמי אפילו שלא תרצי?
עזבי עדיף לך לצאת מהסיטואציה הלא נעימה הזאת.
אם את באמת היית מאוהבת בחבר שלך את לא היית מאוהבת במישהו אחר..
את לא יכולה לשחק בהם את חייבת להחליט
אם את רוצה להישאר עם חבר שלך תשחררי מהשני ותני לו להתאהב במישהי אחרת שבאמת תאהב אותו. אבל אני מבקשת ממך אל תשמרי אותם על אש קטנה הם לא בובות שלך
תחשבי שזה היה הפוך וחבר שלך היה מאוהב בעוד מישהי חוץ ממך ומתלבט עליך איך היית מרגישה? מקווה שתעשי את הבחירה הנכונה
את לא יכולה לשחק בהם את חייבת להחליט
אם את רוצה להישאר עם חבר שלך תשחררי מהשני ותני לו להתאהב במישהי אחרת שבאמת תאהב אותו. אבל אני מבקשת ממך אל תשמרי אותם על אש קטנה הם לא בובות שלך
תחשבי שזה היה הפוך וחבר שלך היה מאוהב בעוד מישהי חוץ ממך ומתלבט עליך איך היית מרגישה? מקווה שתעשי את הבחירה הנכונה
אנחנו לא שולטים על הלב
לא בגידה אם לא עשית כלום....
זה נקרא בגידה רגשית... ממליצה לך לקחת זמן לעצמך ולהבין עם מי את רוצה להיות כדי שאף אחד לא יפגע
את כבר לא אוהבת אותו כמו פעם וזה עלול "לקרוע" את היחסים ביניכם. את צריכה להחליט את מי את אוהבת יותר ואם את באמת אוהבת את חבר שלך את צריכה לשכוח מהבחור האחר. גם אם זה ידרוש ממך המון, ואם זה יהיה קשה.
באותו הנושא: