6 תשובות
שתי האפשרויות לא.
לא הייתי רוצה להתחתן עם בן אדם שלא אוהב אותי וכך גם ההפך.
זאת לא נקראת אהבה
לא זה ולא זה
שניהם לא. זאת לא אהבה
להתחתן עם מישהו שאת שונאת והוא אוהב אותך
שתי האופציות נוראיות אבל אני מניחה שהשנייה
לא זה ולא זה, בשני המקרים חסר חצי כדי להשלים לשלם.
באותו הנושא: