7 תשובות
אני בטוחה שהם אוהבים אותך ואת לא אוויר בשבילם אבל תנסי לדבר איתם ולהוציא עליהם את כל מה שיושב עלייך ואם את רואה שהיחס שלהם כלפייך לא משתנה אז תסתגרי בחדר ותהיי אצל חברים, תהיי פחות בקשר עם המשפחה ואין ממש מה לעשות בינתיים חוץ מלחכות לגיל 18
שואל השאלה:
תודה, באמת!
תודה, באמת!
אנונימית
אהובה, מהמעט שתיארת פה זה בהחלט נשמע קשה ומתסכל להרגיש לא רצויה ואולי אפילו גם לא קיימת עבור המשפחה שלך, הרי בית זה דבר שאמור להיות חם, תומך, מוגן ועוטף מכל כיוון, אך למרבה הצער היחס שאת מקבלת בתוכו שונה לגמרי ממה שאת בעצם מצפה וכל כך רוצה.
תראי לא להתייחס אליהם ולנסות להתעלם מהמציאות סביבך זה דבר קשה נורא לבצע, הרי את רוב הזמן נמצאת בבית - אבל כרגע בגלל שאת עדיין קטינה אין לך המון אפשרויות, מה שאני מציעה לך; זה להיות כמה שיותר אצל חברות ולנסות לדבר איתם על המצב הקיים כי ממש לא יתכן שזה מה שאת מרגישה בבית שלך, אם זה לא ישתנה אז אחרי שתדברי שוב על העניין עם המשפחה - כפי שציינתי תשתדלי להיות כמה שפחות בבית וכמובן לחכות בסבלנות לגיל מבוגר יותר שכבר תוכלי לעזוב ולחיות באופן עצמאי.
אני בטוחה שבסופו של דברים דברים ישתפרו לך ואת תרגישי קצת טוב יותר, רק חשוב שתמיד תזכרי: כל תקופה בחיים עוברת והקושי זה לדעת איך להתמודד - אך את חזקה ומסוגלת להתמודד עם כל דבר, אני מאמינה בך ובטוחה שעוד רבים מאמינים גם! בהצלחה ואם תצטרכי עוד עזרה בנושא, את מוזמנת לפנות אליי בשמחה.
תראי לא להתייחס אליהם ולנסות להתעלם מהמציאות סביבך זה דבר קשה נורא לבצע, הרי את רוב הזמן נמצאת בבית - אבל כרגע בגלל שאת עדיין קטינה אין לך המון אפשרויות, מה שאני מציעה לך; זה להיות כמה שיותר אצל חברות ולנסות לדבר איתם על המצב הקיים כי ממש לא יתכן שזה מה שאת מרגישה בבית שלך, אם זה לא ישתנה אז אחרי שתדברי שוב על העניין עם המשפחה - כפי שציינתי תשתדלי להיות כמה שפחות בבית וכמובן לחכות בסבלנות לגיל מבוגר יותר שכבר תוכלי לעזוב ולחיות באופן עצמאי.
אני בטוחה שבסופו של דברים דברים ישתפרו לך ואת תרגישי קצת טוב יותר, רק חשוב שתמיד תזכרי: כל תקופה בחיים עוברת והקושי זה לדעת איך להתמודד - אך את חזקה ומסוגלת להתמודד עם כל דבר, אני מאמינה בך ובטוחה שעוד רבים מאמינים גם! בהצלחה ואם תצטרכי עוד עזרה בנושא, את מוזמנת לפנות אליי בשמחה.
שואל השאלה:
תודה רבה לך באמת אני ממש מעריכה אותך!
תודה רבה לך באמת אני ממש מעריכה אותך!
אנונימית
היה לי גם תקופה כזאת, קודם כל שימי לב לעצמך תסתכלי שניה אם גם את לא גורמת למצב להיות ככה , תשתדלי לא לריב עם אחים שלך ותדברי עם ההורים שלך שוב פעם על זה
אנונימית
שואל השאלה:
ישלי אחות אחת ו2 אחים.
עם אחותי אני לא מדברת כבר מלא זמן אבל רק כשממש חייב משהו ועם אח אחד אני בסדר עם האח השני הוא מנסה ממש לתפוס אותי בקטנות ולעצבן אותי אז היה בנינו ויכוח אתמול ועד עכשיו אנחנו לא מדברים
ישלי אחות אחת ו2 אחים.
עם אחותי אני לא מדברת כבר מלא זמן אבל רק כשממש חייב משהו ועם אח אחד אני בסדר עם האח השני הוא מנסה ממש לתפוס אותי בקטנות ולעצבן אותי אז היה בנינו ויכוח אתמול ועד עכשיו אנחנו לא מדברים
אנונימית
הי, ראיתי את הפוסט שלך ואת התגובות. את מתארת תחושות לא פשוטות, טוב שאת משתפת ולא שומרת את הכול בפנים. קרה משהו שגרם לך להרגיש ככה? היית רוצה לדבר על מה שעובר עליך עם היועצת בבית הספר שאת לומדת בו או עם המחנכת שלך?
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי במייל או באינסטגרם. כמו כן את מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי במייל או באינסטגרם. כמו כן את מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
באותו הנושא: