14 תשובות
אני חושבת שיש לך אבא חרא כי והוא מזכיר לי את אבא שלי איכ
איזה חרדה יש לך?
ממה זה נובע?
איזה חרדה יש לך?
ממה זה נובע?
שואל השאלה:
היה לי התקף מהיום הראשון ללימודים. ומאז כל יום יש לי התקף.
ההתקפים קןרים בגלל שאני מפחדת מהם
זה כמו טראומה כזאת.בגלל שהתקף קרה לי בכיתה כמה פעמיים, כל פעם שאני בכיתה י לי התקף
היה לי התקף מהיום הראשון ללימודים. ומאז כל יום יש לי התקף.
ההתקפים קןרים בגלל שאני מפחדת מהם
זה כמו טראומה כזאת.בגלל שהתקף קרה לי בכיתה כמה פעמיים, כל פעם שאני בכיתה י לי התקף
אנונימית
את חייבת לגשת לעזרה אם זה כזה חמור. אני מצליחה להישאר יציבה (אחרי המון סבל) אבל זה נשמע מאוד חמוד אצלך. גשי ליועצת, תדברי עם אימא שלך ואם תחליטי לעזור לעצמך, תצטרכי לנסות כמה דברים ומה שיעזור יעזור. רק אל בשום אופן תתמכרי למשהו לא טוב.
אני חושבת שכדאי לך לעשות מה שאת חושבת שיהיה לך טוב כי אחרים לא יודעים מה עובר עלייך. זה שהצלחת לשכנע את אמא שלך והיא מבינה אותך זה כבר טוב ואת לא אשמה בכלום.
אני מאחלת לך לצאת מזה כמה שיותר מהר, בהצלחה!
אני מאחלת לך לצאת מזה כמה שיותר מהר, בהצלחה!
אנונימית
לדעתי תשתפי מורה שאת סומכת עליה.. הכי חשוב בכל המצבים האלה זה לא לוותר ולהבין שכן יש אנשים שאכפת להם ממך!! לדעתי את צריכה לקחת את אבא שלך לשיחה ולומר לו את מה שעל ליבך כי אם לא אמרת לו יכול להיות שמהצד זה לא נראה שיש בעיה וכל מה שהוא שומע זה שאת לא רוצה ללכת.. לכי, תסבירי לו (בנוכחות אמא שלך) בכל מקרה את מוזמנת לשתף אותי בצ'אט. :)
נוראי סיפור מזעזע אבא אלים וחסר טקט אין הרבה מה לעשות חוץ מזה שאמא שלך תיפרד ממנו. אני לא רוצה להכניס לך רעיונות לראש אבל אם המצב עד כדי כך נורא תברחי לבית של סבתא שלך או אולי תבקשי לעבור בית ספר לקחת כדורים או שפשוט את משתגעת בגיל ההתבגרות
הכי טוב שתלכי לפסיכיאטר. זה נשמע ממש חמור, אמא שלך מרגישה אותך והוא לא? איך אפשר?!...תלכי לפסיכיאטר, אבא שלך כנראה לא יפרק את המשפחה בגללך כי אוהב את אמא שלך ואתכם.
אני יודע שזה נשמע מפגר אבל תנסי מדיטציה. גם לי היו התקפים וזה הגיע למצבים של רעידות הלכתי לפסיכיאטר והוא נתן כדורים שלא ממש עזרו לי ואז שמעתי מחבר על מדיטציה וניסיתי קצת בערב ואני אגיד הצלחתי להרדם בערב הזה כמעט ישר יום אחרי עדיין היו לי חרדות אבל אחרי כמה חודשים הם נעלמו לגמרי.אבל כן ללכת לפסיכיאטר גם יעזור לך הרבה אני אומר שפשוט תנסי את זה בנוסף כמו ויטמינים לשפיות
אנונימי
אנונימי
מה זה מדיטציה?
אני יודעת שזה חשבת ולעצום עיניים אבל אין יותר מזה?
מה זה מדיטציה?
אני יודעת שזה חשבת ולעצום עיניים אבל אין יותר מזה?
שמים מוזיקה מרגיעה, יושבים ישיבה שאני לא יודעת להסביר אבל יש באינטרנט תמונות ומנסים להירגע ולנקות את הראש
יש סרטוני הסברה איך לעשות מדיטציה הרב הם זבל אבל אם מחפשים יש כמה טובים
אנונימי
אולי באמת נסי ללכת לפסיכולוג אחד שיבין אותך
היי מוזמנת לדבר בפרטי אני מבינה לגמרי ואשמח לייעץ ולעזור
נ.ב עוברת משהו דומה אם תירצי לדבר אני פה בשבילך
נ.ב עוברת משהו דומה אם תירצי לדבר אני פה בשבילך
היי !! קודם כל שתדעי שאני כאן כדי להקשיב במידה ותרצי לפרוק. בית הספר זו מסגרת באמת מאתגרת לחלקנו שמעוררת הרבה תחושות ..
אני מצטערת שהמשפחה שלך לא מבינה אותך אבל אני בטוחה שהם אוהבים אותך ורוצים בטובתך, גם אם זה לא מרגיש ככה לפעמים. עצה שלי היא ללכת לבית ספר ולהתרכז בלימודים, הלימודים גם ככה נגמרים ממש עוד מעט ואולי תוכלי לעשות לעצמך ימי חופש מדי פעם? יש עוד 40 יום וזהו !! לגבי ההתקפים יש שיטה שאני מאוד אוהבת והיא "להריח את הפרחים ולכבות את הנרות" - אם את מרגישה חרדה תקחי נשימה עמוקה כאילו את מריחה פרחים ותשאפי חזק כאילו את מכבה נרות.. זה מרגיע! (; את יכולה גם לשמוע מוזיקה שמרגיעה אותך במידה ואת מרגישה שאת עומדת לקבל התקף או שאת יכולה לפנות אליי .. אני מקווה שאוכל לעזור לך.
אוהבת
אני מצטערת שהמשפחה שלך לא מבינה אותך אבל אני בטוחה שהם אוהבים אותך ורוצים בטובתך, גם אם זה לא מרגיש ככה לפעמים. עצה שלי היא ללכת לבית ספר ולהתרכז בלימודים, הלימודים גם ככה נגמרים ממש עוד מעט ואולי תוכלי לעשות לעצמך ימי חופש מדי פעם? יש עוד 40 יום וזהו !! לגבי ההתקפים יש שיטה שאני מאוד אוהבת והיא "להריח את הפרחים ולכבות את הנרות" - אם את מרגישה חרדה תקחי נשימה עמוקה כאילו את מריחה פרחים ותשאפי חזק כאילו את מכבה נרות.. זה מרגיע! (; את יכולה גם לשמוע מוזיקה שמרגיעה אותך במידה ואת מרגישה שאת עומדת לקבל התקף או שאת יכולה לפנות אליי .. אני מקווה שאוכל לעזור לך.
אוהבת