5 תשובות
ישן והוא אחלה
אנונימי
אני זוכר שהוא יצא שהייתי בכיתה ו' וזה לא מרגיש כל כך ישן, כי הוא באמת יפה
אלוהי
הוא מושלםם יו איזה נוסטלגיה
נוסטלגיה והוא מהמם
באותו הנושא: