9 תשובות
יש לה קול יפה ושירים יפים. זהו.
קול יפה, לא יותר מזה.
קול יפה
פשוט מהממת
queen of pop
מושלמת בכל דרך והיא המלכה!!!
מושלמת בכל דרך והיא המלכה!!!
אנונימי
מושלמת בכל דרך אפשרית גם ביופי וגם באופי פשוט מלכה אין עליה
היי תרגעו ^
היא שלי בכלל
היא בכינוי ובכל מקום אצלי אז אתם חצופין יאלה שקט
היא שלי בכלל
היא בכינוי ובכל מקום אצלי אז אתם חצופין יאלה שקט
זמרת טובה וכוסית אש מגיל שש!
מהממת מבחינת מראה וזמרת מעולה.
באותו הנושא: