7 תשובות
את רוצה לדבר?:)
גם אני הייתי ככה! תמצאי לך סוג של "מהות" בחיים, אני התחלתי להעריץ להקה שהם עכשיו חלק גדול מהחיים שלי וכל פעם שאני עצובה או סתם אין לי מצברוח אני רואה סרטונים שלהם או שומעת שירים שלהם, ורק מהמחשבה עליהם אני שמחה, ממש כדאי לך למצוא משהו כזה
שואל השאלה:
לא תודה
לא תודה
אנונימית
תנסי להרים את עצמך
אולי מקלחת תרענן אותך קצת
אולי מקלחת תרענן אותך קצת
מוזמנת לשלוח הודעה ולפרוק :)
תלמדי
את מוזמנת לשלוח לי הודעה אני אנסה לעזור
באותו הנושא: