3 תשובות
תלוי איזה גז אבל כן
כן
אין לי ספק שגז נחשב ללוחמה כימית...
כבר ממלחמת העולם הראשונה נעשה שימוש בגזים רעילים בתור פצצות, שנועדו לחנוק ולהרוג את האנשים שהיו מסתתרים בתעלות ומנהרות.