3 תשובות
אנשים ששואלים שאלות כאלה הם עם הפרעות אכילה ומי כמוני יודעת איך זה להיות באובססיה על כל מה שאוכלים
אבל דיאטה נורמלית ובריאה עושה טוב לנפש ולא ההפך
אבל דיאטה נורמלית ובריאה עושה טוב לנפש ולא ההפך
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושה טוב לנפש אם אנשים ליטרלי מפתחים אובססיה למה שהם אוכלים ומקבלים חרדה אם פעם אחת הם סטו מהמסלול^^
איך עושה טוב לנפש אם אנשים ליטרלי מפתחים אובססיה למה שהם אוכלים ומקבלים חרדה אם פעם אחת הם סטו מהמסלול^^
אנונימי
אז אמרתי לך אנשים כאלה הם עם הפרעות אכילה
אנונימית
באותו הנושא: