תשובה אחת
יש בזה משהו^^
תלוי מי עושה תדיאטה יש אנשים שמגיעים ליעד שהם רוצים ומנסים להישאר שם בצורך טבעי ובריא ויש כאלה שמתלהבים יותר מדי מעצמם "החדש" ורוצים יותר מזה ומזיקים לעצמם..