9 תשובות
לא כלכך
אנונימי
מעט.
שואל השאלה:
אם נגיד נכשלתי במקצוע
אם נגיד נכשלתי במקצוע
אנונימית
שואל השאלה:
אצטרך פשוט ללמוד ממש טוב לבגרות,
אצטרך פשוט ללמוד ממש טוב לבגרות,
אנונימית
תלוי איזה מבחן מחצית זה
שואל השאלה:
מבחן אחרון של המחצית רוב החומר שלמדנו
מבחן אחרון של המחצית רוב החומר שלמדנו
אנונימית
השאלה אם זה חלק מציון הגשה
^זה כמעט תמיד נכנס לציון הגשה. תנסי לגשת למועד ב ולדבר עם המורה על זה כדי שלא יפגע לך בציון הגשה. לפעמים מורים לוקחים רק את המבחנים הגבוהים לציון הגשה, תלוי איך הם מחליטים לפעול.
הדרך היחידה שזה יפגע בך זה אם זה יפגע לך בציון הגשה כי זה ביחד עם הבגרות הדבר היחידי שיצא איתך מבית הספר.
הדרך היחידה שזה יפגע בך זה אם זה יפגע לך בציון הגשה כי זה ביחד עם הבגרות הדבר היחידי שיצא איתך מבית הספר.
שואל השאלה:
לא משנה דווקא הלך לי ממש טוב
לא משנה דווקא הלך לי ממש טוב
אנונימית
באותו הנושא: