2 תשובות
זה לא מביך בכלל. זה מראה שאת אנושית, לא "מושלמת" או משהו. כל אחד צריך עזרה בדבר מסויים, ואת צריכה עזרה באנגלית, וזה בסדר
לא מביך, קורה לכולם שיש מקצועות שהם הצד הפחות חזק..
בתחילת שנה שעברה גם לי לא הלך כזה משהו באותו שאלון אבל עם הזמן הבנתי שאני צריכה לתרגל כמה שיותר וזה באמת מה שעשיתי, פתרתי כל שבוע לפחות 2-3 אנסינים והמצב דיי השתפר..
היום אני ב יא ואני כבר עובדת כרגע על מודל g.
תאמיני בעצמך, את מסוגלת להשתפר! בהצלחה(:
Q_e