5 תשובות
את יודעת מה את לא ככה?!
פשוט תתעלמי.
כי בדרך כלל מי ששונא את ביבי זה מי שהוא שמלאני.. למה לך להביע דעה בפוליטיקה אם את שונאת פוליטיקה? זה מבלבל.
גם חלק מהימניים לא אוהבים אותו. הימין הקיצוני חושב שהוא לא מספיק ימני, הימין מאוד מתון חושב ברובו שהוא פועל נגד העקרונות הדמוקרטיים
אז אל תגידי מלכתחילה שאת שונאת את ביבי.
רבים ממצביעי הימין התרגלו לשנוא את כל מי שחושב כמוהם. אולי עכשיו, כשאת טועמת מזה, תחשבי שוב על השנאה שלך כלפי שמאלנים.