5 תשובות
לא יקרה כלום זה סתם טקס דתי חסר משמעות שמביא לנו חופש
אנונימי
זה כטלה נר, למה נלחצת כל כך? להבה של נר לא באמת יכולה להיות גדולה... זה אש ממש קטנה.
תעמידי את כל הנרות בקנים (עם גפרור או מצית) ואחרי זה תדליקי את השמש, תחזיקי בקצה של הנר ותדליקי את כל הנרות ותברכי. מחר לא מדליקים, היום מדליקים הכל
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת אבל הוא אמר שאין לו כוח להדליק היום אז מחר במקום היום ואני לא מסוגלת להעיר את אמא שלי היא תתחיל לצרוח עלי שהערתי אותה
אנונימית
זה בסדר...
אבל זה היום האחרון מחר לא מדליקים