4 תשובות
לדבר עם אמא,הן תמיד תומכות ויודעות מה טוב בשבילנו.
אנונימי
לדבר עם מישהו שאת מרגישה בנוח לפרוק אצלו.
עוד כמה שנים תשכחי בכלל מזה וגם אם תיזכרי תצחקי עלזה.
את רגישה עוד עוד מעט תהיי בטון
אני משתתפת בהרגשה שברון לב זה נוראי זה זוועה זה רודףאותך כל הזמן
אי אםשר לברוח מהכאב כי הא בפנים הוא איתך כל החיים..
לדבר עם חברה טובה ושאת סומכת עליה
באותו הנושא: