4 תשובות
הכפפות זה בעיקר לפוזה ושלא יהיה שלפוחיות זה הכל
בדרך כלל מתאמנים עם כפפות בשביל האחיזה במוט ושלא יהיו שלפוחיות בידיים
אם שתיהם לא מפריעים לך אז עדיף בלי זה יותר נח (גם פחות מזיע)
אם שתיהם לא מפריעים לך אז עדיף בלי זה יותר נח (גם פחות מזיע)
לא
זה פשוט מונע יבלות בידיים והחלקה של המוט
עדיף פשוט לקנות מגנזיום אם המוט מחליק
זה פשוט מונע יבלות בידיים והחלקה של המוט
עדיף פשוט לקנות מגנזיום אם המוט מחליק
שואל השאלה:
תמיד טוב שיהיה עוד אחיזה לא?
תמיד טוב שיהיה עוד אחיזה לא?
אנונימי
באותו הנושא: