5 תשובות
לרוב פרחות
אני לא למזלי:)
כי זה קליט ומדבק מתחיל מאחת עובר לכול השאר
להראות אהבה
כשאני מדברת אני לא אומרת את זה אפילו לחברות הכי טובות שלי .
אני רושמת בהודעות.לפעמים.
בברכות ליומהולדת.