7 תשובות
לא אמור לשרוף לך.. הוא אמור להיזהר ולא לגעת בקרקפת..
זה לא אמור לשרוף תנסי לא לנגוע בקרקפת ועם זה לא עובר תנסי לשים קרם שמיועד לקרקפת שאת יכולה לקנות בבתי מרקחת או ללכת לרופא
ועוד משהו את תילכי אליו יותר תילכי למישהו שיודע מה הוא עושה
ועוד משהו את תילכי אליו יותר תילכי למישהו שיודע מה הוא עושה
הוא ספר נורא
שואל השאלה:
ובקשר לזה שהשיער שלי נהיה גלי מאחורה ובצדדים אחרי כמה ימים זה אומר שהעבודה שלו לא טובה?
ובקשר לזה שהשיער שלי נהיה גלי מאחורה ובצדדים אחרי כמה ימים זה אומר שהעבודה שלו לא טובה?
תקני שמפו/מרכך/מסכה
מיוחדים להחלקה
תחפפי טוב ותקפידי לעשות את זה לפי ההוראות לאחר מכן להיסתרק ואם צריך פן אז תעשי
ואם את רואה שאין שיפור לכי לספר הוא צריך או לעשות לך חדש או לתת לך הוראות אחרות לגבי החפיפה
מיוחדים להחלקה
תחפפי טוב ותקפידי לעשות את זה לפי ההוראות לאחר מכן להיסתרק ואם צריך פן אז תעשי
ואם את רואה שאין שיפור לכי לספר הוא צריך או לעשות לך חדש או לתת לך הוראות אחרות לגבי החפיפה
ממליצה לך ללכת אליו ולבקש שיחפוף לך זה לא אמור לעלות לך כסף מכיוון שאת צריכה הסבר איך לחפוף
(אני עשיתי את זה ולא הייתי צריכה לשלם)
(אני עשיתי את זה ולא הייתי צריכה לשלם)
תעדכני מה קרה
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בצ'אט
עשיתי החלקות אני יכולה לתת לך טיפים ולעזור לך
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בצ'אט
עשיתי החלקות אני יכולה לתת לך טיפים ולעזור לך
באותו הנושא: