7 תשובות
אין לי חברה
הכרתי את חבר שלי פה.. ואנחנו 4 שנים ביחד
הכרת את חבר שלך בסטיפס?!
אנונימית
הכרתי את חבר שלי בכיתה ה .. (כיתה יב עכשיו) דרך חברים משותפים מעיר אחרת בכלל
ועכשיו אנחנו שנתיים וחצי ביחד
חצי שנה, מהצבא
הוא התחיל איתי בפייסבוק, ומשם היסטוריה (: אנחנו חצי שנה ביחד
אנחנו גרים בקיבוץ ושה הכי כיף בעולם שנה ביחד
אנונימית