7 תשובות
בהסעה למסיבה , כבר שנה וחצי ושנה שהיינו לפני זה בקטע, סך הכל שנתיים וחצי
התחיל כסטוץ במועדון וכרגע שלוש חודש ביחד רציני
אנונימית
בקניון התחלנו לדבר איכשהו, מעל לשנה ביחד
אנחנו באותה הכיתה בבית הספר מכיתה ז' ועד עכשיו (עולה לי"ב)... אנחנו שנתיים ביחד עוד חודש :)
בסטיפס. 4 שנים יחד:)
אנונימית
בתיכון
שנה וחצי ביחד
שנה וחצי ביחד
שואל השאלה:
סורי אבל אני לא שולחת פרחים למשתמשים אנונימיים כי זה במילא לא מגיע לחשבון שלכם מקווה שהבנתם (:
סורי אבל אני לא שולחת פרחים למשתמשים אנונימיים כי זה במילא לא מגיע לחשבון שלכם מקווה שהבנתם (:
אנונימית
באותו הנושא: