7 תשובות
"אני בגטו" ואז הוא עושה קולות ירי.
שואל השאלה:
אבל זה לא כזה מצחיק..אז למה הוא צוחק על השואה?
הוא שונא יהודים?
אבל זה לא כזה מצחיק..אז למה הוא צוחק על השואה?
הוא שונא יהודים?
אנונימית
זה לא קשור לשואה. היו גטאות לפני השואה.
יש שכונות שפשוט מכנים בשם הזה.
יש שכונות שפשוט מכנים בשם הזה.
גטו במובן הזה אומר שכונת עוני אפרו אמריקאית כזאת. אין שום קשר ללצחוק על השואה פה
שהוא בגטו
"אני בגטו רטטה טה"
אני בגטו
באותו הנושא: