4 תשובות
המוח לא יודע מה קורה אחרי דבר כזה- משהו שמוביל למוות. לכן את מתעוררת. זה גם מבהיל, כי תחושת נפילה זה תחושה של חוסר שליטה ופשוט לראות את המוות מתקרב בלי שיש לך משהו לעשות לגבי זה. אז תוך כדי חלום הדופק שלך עלה, וכשהגיע רגע ה"פגיעה" התעוררת כי המוח לא יודע מה קורה בשלב הזה.
אנונימית
וואי קראתי על זה משהו פעם
זה בגלל בשינה השרירים רפויים והמוח לא רגיל אז הוא רוצה שתתעוררי והוא מבהיל אותך
זה קורה לכולם
קורה לי משהו דומה, אני חולמת שאני נופלת מבניין ואז אני מתעוררת:)