4 תשובות
נובי גוד ברוסית זה שנה חדשה.
ממליץ לך לשבת על האף
סילבסטר שנא יהודים אז אם בא לך תחגוג סילבסטר
שואל השאלה:
מה הקשר?
הנקודה היא שדרך החגיגה שונה ומסיבות הסילבסטר בארץ בכלל לא מזכירות את מה שנקרא אצלנו ''נובי גוד''
אנונימית
נובי גוד, כפי שצויין קודם זה חג השנה החדשה, בתרגום.
אין דרך מוגדרת מראש לחגוג את זה, אתה יכול לחגוג את זה איך שאתה רוצה, בין אם זה בצורה המסורתית להיות עם המשפחה ולספור 3, 2, 1 עד לתחילת השנה החדשה או שאתה פשוט יכול לצאת לברים או מועדונים, אין לזה שום הגדרה.
העניין הוא שפעם לא הייתה מודעות שאלו הם שני חגים שונים, מה שגרם לכך שהרבה פעמים ישראלים שהיו מארגנים מסיבות של שנה חדשה היו קוראים לזה מסיבות סילבסטר, נטו בשביל הקונספט הכללי.
סילבסטר, דרך אגב, זה ממש לא חג של שנאת יהודים ואין לו שום קשר ליהודים, סתם עוד תעמולה שקרית.
סילבסטר הראשון, שלכבודו חוגגים את החג הזה בהחלט רדף אנשים המוגדרים כ-"כופרים", אבל אין שום עדות אמיתית לכך שהוא ארגן או היה אחראי בצורה כלשהי בפרעות או יחס מכפיר כלפי יהודים בצורה מסויימת.
באמא שלכם, תקראו היסטוריה ומידע, אלו הן שתי דקות מהחיים שלכם שחוסכת לכם בורות ותגובות מפגרות.