3 תשובות
זה בסדר גמור ולא צריך לעשות אם זה כלום.
לחייך ולאהוב את עצמך מה זאת השאלה הזאת? גובה הוא לא פקטור ליופי ואופי רק העדפה
בת 17 ופחות ממך (סביבות 1.54)
לא מרגישה שזה גרוע בשום צורה
לא מרגישה שזה גרוע בשום צורה
באותו הנושא: