13 תשובות
כולן בערך עושות את זה חחח
שגם אני עושה את זה כשמשעמם לי
שואל השאלה:
חשבתי שאני רק עושה את זה
חשבתי שאני רק עושה את זה
אנונימית
חחח לא יש מלא... גם אני עושה את זה ומחר בנות שאני מכירה
שואל השאלה:
בחיים לא ראיתי מישהי חוץ ממני עושה את זה
בחיים לא ראיתי מישהי חוץ ממני עושה את זה
אנונימית
שזה סבבה שהיא עושה את זה אבל זה לא המקום והפורום הנכון
נחשוב שזה איכסה אחד גדול שתעשה אתזה בבית
אנונימי
כלום..
כולן עושות את זה כשמשעמם
כולן עושות את זה כשמשעמם
שתעשה מה שהיא רוצה..
לא יהיה לי ממש אכפת
לא יהיה לי ממש אכפת
כלום, גם אני עושה את זה לפעמים.
גם לי יש ילדה שעושה את זה בכיתה.. אין כל כך מה לחשוב על זה זה כן מגעיל כזה אבל כאילו שתעשה מה שהיא רוצה..
אנונימית
מספק רצח
יש מלא בנות שעושות את זה אצלי בבה''ס, לא הבנתי מה הבעיה זה אחלה של 'כלי' להוציא איתו את זה.
יש מלא בנות שעושות את זה אצלי בבה''ס, לא הבנתי מה הבעיה זה אחלה של 'כלי' להוציא איתו את זה.
אין לי בעיה גם אני עושה את זה
באותו הנושא: