12 תשובות
הייתי מנסה להתחבר איתה
שהיא עוד קורבן של החברה שאנחנו חיים בה. רוב הסיכויים שאתחבר אליה כי אני מתחברת לרוב לכולן(:
כלום למען האמת
ביישנית אולי. ולא מתחברת לכול אחד
זוט עני
שאין לה חברים
שואל השאלה:
מה??
כן o.o
אנונימית
שואל השאלה:
אה
לא
אנונימית
שהיא לא מתחברת בקלות.. אני הייתי באה ויושבת איתה
מה יש לי לחשוב עליה
מאיפה אני יודע למה היא בודדה
יכולות להיות הרבה סיבות אי אפשר לשפוט סתם ככה
שאולי קשה לה להתחבר לילדים ובגלל זה היא לבד