6 תשובות
תנסי לשכוח ממנו בכוח ולהכיר בנים אחרים
שואל השאלה:
תאיר- אני יותר גבוהה ממנו ואני לא יודעת אם זה מפריע לו אבל בכל מקרה הוא ממש מגניב וחברותי ואני לא כ"כ
אנונימית
שואל השאלה:
לימון כובש- שנינו בצופים ויש דיסטאנס
אנונימית
למה את לא יכולה לדבר איתו?
תדברי עם מישהו אחר
למה שלא ירצה אותך?
בטוחה שאת מדהימה❤