5 תשובות
יש ויש. אני אישית לא הייתי יוצאת עם מישהו שקטן ממני. זה עניין של העדפה אישית
אני אישית מעדיפה גדולים ממני או בגילי כי אני אוהבת בנים בוגרים וכשהם קטנים יותר רובם לא כאלה בוגרים.
אבל אני לא אשלול
אבל אני לא אשלול
כל אחת ואך שהיא אוהבת אבל לפי דעתי יותר טוב מישהו שיותר גדול ממני
לי זה לא משנה
פחות בוגר
באותו הנושא: